New & Nice in Parijs - januari 2025
Van prestigieuze showroom tot sjofele stand - en natuurlijk de Maison&Objet zelf: we hebben het allemaal gezien. Wat waren de trends, en wat blijft bij?
Kijk de video van het lunchwebinar terug!
Trendanalyses en -prognoses voor ontwerpers, retailers, inkopers, stylisten, vormgevers, productontwikkelaars, brand- en marketingmanagers in interieur, mode en lifestyle.
Van prestigieuze showroom tot sjofele stand - en natuurlijk de Maison&Objet zelf: we hebben het allemaal gezien. Wat waren de trends, en wat blijft bij?
Kijk de video van het lunchwebinar terug!
Korte trendlezingen om lekker lang op door te kauwen. 't Is gratis - wel even aanmelden en zelf je boterham smeren.
Volgende editie: 8 april.
Klanten eisen het, wetgeving verplicht het. Maar hoe maak je een succesverhaal van duurzaamheid? Ontdek hoe je je producten, processen én businessmodel kunt transformeren. Van uitdaging naar kans, van verplichting naar onderscheidend vermogen. Duurzaamheid en circulariteit als game-changer in onze branche!
Met video!
Inspiratie! Gratis toegankelijke trendinformatie voor 2024 voor ontwerpers, marketeers, inkopers, reclamemakers, brand managers, copywriters, illustrators, vm'ers... enjoy!
Welke vormen en kleuren bepalen het beeld in de zomer van 2026? Voed je creativiteit en scherp je intuïtie met Christine Boland! Onmisbaar voor iedereen in fashion, design, lifestyle, retail en visual merchandising.
De Maison&Objet schudt de boel flink op met een gloednieuwe aanpak. Belangrijkste daarin: de januari- en de septembereditie krijgen ieder hun eigen focus. Beide beurzen houden wel een centraal thema. Voor januari is dat Sur/Reality.
Buitenkansje voor iedereen die werkt in interieur, home deco, mode, retail of design: maak kennis met Insights, het platform van trendanalist Christine Boland. Gratis!
Welke vormentaal en kleurencombinaties zetten in de winter van 2025-2026 de toon in fashion, lifestyle, retail en visual merchandising? En hoe vertaal je dat naar jouw collectie, merk of business? Christine Boland deelt haar inzichten in een vlijmscherpe analyse.
Wat de highlights waren van de Maison&Objet afgelopen januari? Dat hangt er vanaf met welke ogen je kijkt natuurlijk! Ben je daar als inkoper of agent, of kijk je als student je ogen uit?
Welke trends zijn bepalend voor retail, en hoe pas je ze toe als retail-ondernemer? Trendanalist Christine Boland deelt haar inzichten in een webinar voor retailers, inkopers en visual merchandisers – iedereen die betrokken is bij retail.
Inspiratie! Gratis toegankelijke trendinformatie voor 2024 voor ontwerpers, marketeers, inkopers, reclamemakers, brand managers, copywriters, illustrators, vm'ers... enjoy!
Hoog tijd om vooruit te kijken naar de zomer van 2025. Waar hebben jouw klanten dan behoefte aan? Christine Boland deelt haar inzichten in de kleuren, vormen en materialen die dán de toon zetten. Eén ding is zeker: de zomer van 2025 wordt weird en wonderful.
Hebberig makende cadeaus, samengesteld door ons netwerk van ontwerpers en makers, curatoren en redacteuren: allemaal mensen met impeccable taste.
De ultieme gift guide!
Waar hebben consumenten behoefte aan volgend jaar winter? Ontdek welke kleuren, vormen en materialen de toon zullen zetten in fashion, lifestyle, retail en visual merchandising - en vertaal ze naar jouw collectie, merk en business.
Dit event is al geweestKleur, print & pattern: na jarenlange soberheid was de laatste editie van de Maison&Objet een visueel feest.
De hoogtepunten in een video: kleur, print & pattern, well being, stijltrends en nog zo wat. Enjoy!
Hoe ontwikkel je een strategie voor de toekomst als die toekomst steeds onduidelijker wordt? De analyse Regenerating Human Kind van Christine Boland biedt een stevig fundament in onbestendige tijden.
Alle positivo's verzamelen! De komende weken biedt Parijs een heleboel gelegenheden om je roze bril op te zetten!
De wereld is niet meer zoals-ie was, en dat geldt zeker voor de wereld van luxe, mode & lifestyle. The End of Aspiration neemt je mee in de toekomst van stijl en identiteit en duikt daarvoor óók de geschiedenis in. Want wat kunnen we leren van Marie-Antoinette?
Het zijn kliks, views, likes, shares en sales die tegenwoordig bepalen wat trends zijn. Dat is niet houdbaar, niet wenselijk - en zegt bovendien niets over onze behoeften en verlangens. Trends zijn toxic.
Stijltrends in interieur en mode: phantasy, transparancy, marmer en melées - en heel veel kleur! Bye bye beige!