Discover Milano - ook als je zelf niet gaat
Geen trendboek zoals je het gewend bent, maar een magazine. Verkennend, samenvattend, voorspellend. Of je nu wel of niet zelf naar Milaan gaat dit najaar: kóóp dat boek van de trendforecasters van THJS.
Geen trendboek zoals je het gewend bent, maar een magazine. Verkennend, samenvattend, voorspellend. Of je nu wel of niet zelf naar Milaan gaat dit najaar: kóóp dat boek van de trendforecasters van THJS.
THJS: "Meer dan 150 pagina's zijn het geworden. Met alles, wat we in Milaan gezien hebben. Overzichtelijk bijeengebracht. Met pagina's over opvallende kleuren, materialen, interieur-stijlen. Over Mid-Century design en indirecte verlichting. Aardse materialen en vormgeving. Sprookjesachtige objecten. Over wat de lockdown heeft betekend voor onze wensen aan een interieur... het is te veel om het hier allemaal op te noemen. Wil je het allemaal weten? Bestel hem snel en lees het allemaal. De digitale versie is meteen verkrijgbaar in de webshop. Het prachtige magazine is onderweg naar de drukker as we speak en zal vanaf volgende week verstuurd gaan worden!"
→ Koop dat magazine
Al twintig jaar reizen ze de wereld rond om interieurtrends te spotten voor hun spectaculaire trendboeken. Maar zonder de essentiële informatie van beurzen - het is nog steeds coronatijd - wordt het ook voor Titia en Joke van THJS lastig om goede trendboeken samen te stellen. Van hun hand volgt dus geen trendboek voor zomer 2023 - gelukkig laten ze ons niet zonder goede trendinformatie zitten.
Begin september reizen beide dames af naar een van de eerste beurzen die weer plaatsvindt in ons vakgebied: de Salone del Mobile in Milaan. Van daaruit zullen ze alles verzamelen wat ze zien en spotten. De belangrijkste trends komen samen in het Discover Milano / Ontdek Milaan, een 'bookazine' vol inspiratie van minimaal 150 pagina's.
Misschien mis je de gebruikelijke thema's en kleurenkaarten van een 'gewoon' trendboek; oogverblindende fotografie en eindeloos veel inspiratie over lifestyle en productdesign zal veel goedmaken.
Het magazine verschijnt zowel digitaal als geprint; je kunt bovendien kiezen uit een Nederlands- of Engelstalige editie. Megaveel trendinformatie en -inspiratie dus, voor een prima prijs (€ 199 voor de digitale versie, € 249 voor het fysieke magazine met meer dan150 pagina's. En, niet onbelangrijk, de dames leveren ook nog eens supersnel: de digitale editie is al beschikbaar op 22 september; de geprinte editie verschijnt een week later.
Voorinschrijving is nu al mogelijk. Sterker nog: als je nu je exemplaar reserveert betaal je geen verzendkosten! Je kunt dus kiezen: in het Engels of Nederlands, digitale of gedrukte versie.
Gedurende de Salone en de Milan Design Week kun je THJS volgen via de hashtags #discovermilano21 #spotonmilano21 #MDW21.
THJS is het bedrijf van Titia Huisman en Joke Scholtalbers, twee gepassioneerde creatieve professionals. Al meer dan vijfentwintig jaar adviseren zij bedrijven over interieurtrends.