Winkelwagen

Close
Je winkelwagen is leeg.
Trends

Trend talk: FUNdaMENTAL

Een trendlezing, maar dan anders. Omdat corona alles veranderd heeft, behalve onze fundamentele behoeften. Zo ontstaan nieuwe kansen voor merken, retailers en ontwerpers in wonen en lifestyle. 

In FUNdaMENTAL nemen we je mee naar een nieuwe periode. Een tijd waarin trends binnen seizoenen minder dominant zullen zijn, waarin nieuwe verkoopkanalen ontstaan en subculturen een grotere rol gaan spelen. Een tijd waarin alles anders is, behalve onze fundamentele behoeften.

Stijl- en consumententrends

We verkennen opwindende nieuwe stijltrends - vorm, kleur en materiaal - en duiken diep in de onderliggende consumententrends. Je ontdekt op welke manieren merken inspelen op de veranderde consument, zowel in hun collecties als in hun marketing. Een massa ideeën voor je eigen bedrijf of merk!

Van brainwaves naar kansen

Werk je als ontwerper, stylist, inkoper, visual merchandiser, marketeer, brand- of category manager in wonen, mode of lifestyle? Dan mag je FUNdaMENTAL niet missen! We beloven je een berg brainwaves en inspiratie en laten je óók zien waar kansen liggen: concrete ideeën om toe te passen in je collecties, je marketing of dienstenaanbod. Here we go!

Ben jij erbij?

  • Woensdag 19 mei 2021
  • 10:00 - 11:30 FUNdaMENTAL
  • Je bent te laat! We geven FUNdaMENTAL nog wel intern (ook als workshop) voor opleidingen en bedrijven. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
craftscurator fundamental review
Crafscurator Irene Vermeulen over FUNdaMENTAL

Dit kun je verwachten

Inhoudelijk? Een berg bruikbare ideeën, inspiratie en tips om zelf verder onderzoek te doen. We beloven actionable insights: trendinformatie om toe te passen in je producten en collecties, in je marketing en presentatie. Op een rijtje:

  • digitale checklist (vooraf)
  • live presentatie met Q&A op 19 mei - digitaal
  • digitale handout (achteraf)
  • unieke Stylink.Studio collectible (achteraf)
  • als je wilt: je naam en Instagram handle op de deelnemerslijst zodat we elkaar ook na afloop kunnen vinden
Reacties op de eerste editie, maart 2021

Over ons

Anna Borsboom en Kiki Poulisse - de vaste crew van Stylink.Studio - hebben samen meer dan 40 jaar ervaring in de lifestyle-branche: wonen en mode, kids, food, gifts, party goods en stationery. Onze klanten: merken, marketeers en maakbedrijven; mensen die weten dat branding en design samen moeten werken om een product of collectie onderscheidend te maken en klanten te binden.

WRISTBAND fundamental stylinkstudio v k

FUNdaMENTAL voor opleidingen

Ben je docent aan een kunst- of stylingopleiding en wil je je studenten met FUNdaMENTAL laten werken? Vinden wij leuk! Bel of mail voor meer informatie!



share