Krijg instant inspiratie bij de start van een nieuw seizoen: buro jan trendman lanceert Futureland, een platform van offline & online trendevents op het gebied van interior & fashion. De perfecte kickstart voor het nieuwe seizoen!
Beeld: Futureland buro jantrendman
Nieuw trendplatform door buro jantrendman
Vóór corona organiseerde buro jantrendman nog iedere 6 maanden een trendsafari op een fysieke locatie; sinds vorig trendseizoen is het trendbureau gestart met online trendpresentaties. De digitalisering die buro jantrendman al jaren in de presentaties liet zien resulteerde in de ontwikkeling van Futureland, een platform waarin we de wereld van de toekomst laten zien die vandaag wordt gemaakt.
Futureland: de wereld van de toekomst wordt vandaag gemaakt
Futureland geeft je instant inspiratie voor de start van elk seizoen. Hierdoor ben je je direct bewust van de wensen en behoeftes van je klanten en kan je hen op de best mogelijke manier bedienen. Zo kan je het product of de dienst creëren waarvan je klant nog niet weet dat ze het willen.
Futureland biedt offline & online trendevents op het gebied van interior & fashion. Je kunt de events los volgen of kiezen voor een van de vormen van memberships. De eerste online trendevents vinden plaats op
Als je een creatief beroep hebt en je bezig houdt met de visuele taal voor de toekomst geeft deze presentatie visie, energie en inspiratie. Je krijgt inzicht in het hoe & waarom van de hedendaagse consument en wat hun toekomstige behoeftes zullen zijn. Al deze kennis kan je vervolgens toepassen op je merkidentiteit, productvormgeving, design, styling, marketing of visual merchandising. Zo zal de consument zich nu én in de toekomst thuisvoelen bij je merk of bedrijf.
Voor merken, marketeers, designers, stylisten en buyers
In de trendpresentaties worden consumer trends vertaald naar thema’s. Met beeld, film en tekst wordt een sfeer gecreëerd waarin nieuwe diensten & producten, silhouetten & vormen en materialen & kleuren een beeld schetsen voor de toekomst. Abstracte inspiratie vertalen we naar concretere informatie om je merk, bedrijf, product of campagne vorm te geven. De perfecte kickstart voor het nieuwe seizoen!
Jan Agelink werkt sinds 1994 als trend forecaster. Hij combineert een heldere analyse van globale en lokale trends met een talent voor het selecteren van prachtige beelden. Zijn visie op de toekomst is waardevol voor branches als mode, interieur, lifestyle, design, beauty, footwear, travel, food, retail, digital culture en marketing.
Jan verbindt de trends binnen de zes grote drivers in onze wereld: technologie, kunst & cultuur, demografie, economie, politiek en ecologie - en creëert hiermee stof tot nadenken.