World Wild Wellness - trends in interieur & lifestyle
De behoefte aan ontsnapping en ontspanning is groter dan ooit. Hoe dit zich vertaalt naar interieur en lifestyle hoor én zie je in de trendlezing World Wild Welness van buro jantrendman.
De behoefte aan ontsnapping en ontspanning is groter dan ooit. Hoe dit zich vertaalt naar interieur en lifestyle hoor én zie je in de trendlezing World Wild Welness van buro jantrendman.
Maar dat is leuk: buro jantrendman geeft twee exemplaren van INNER SPACE weg aan lezers van Stylink die zich aanmelden voor de presentatie op 11 juni. Dat zijn dus fysieke boeken - echt drukwerk. En met code STLNK2223BJT krijg je dus ook nog die 10% korting. Doen hoor! Hier kun je je aanmelden)
In je werk is het belangrijk om geïnformeerd te blijven over de trends die er toe doen. De trendpresentaties van buro jantrendman geven je hierbij niet alleen de inzichten die je nodig hebt, maar zijn een constante bron van inspiratie om kansen voor je bedrijf te zien in dit bijzondere en doorslaggevende decennium.
Of je nu je bedrijf wilt plaatsen in de huidige context van de pandemie en transformele periode waar we doorheen gaan, of wanneer je op zoek bent naar inspiratie voor de kleuren en materialen voor komend seizoen, buro jantrendman ondersteunt je altijd bij het creëren van innovaties in je vakgebied.
De behoefte aan ontsnapping en ontspanning is groter dan ooit. We hebben het afgelopen jaar geleerd dat de natuur een grote inspiratiebron is om hoofd én hart weer in balans te brengen.
Hoe ziet de wereld eruit als we meer meebewegen met de elementen? Dit vraagt om een holistische aanpak waarin we ook een ‘next nature’ - een digitale versie van de natuur - moeten betrekken om de circulaire wereld die we voor ogen hebben te realiseren.
In onze nieuwste trendpresentatie WORLD WIDE WELLNESS visualiseren we hoe deze holistische aanpak eruit komt te zien en geven we concrete ideeën en inspiratiebronnen om uit te putten voor innovaties in je eigen vakgebied.
Jan is sinds 1994 werkzaam als trend forecaster. Hij combineert een heldere analyse van globale en lokale trends met een talent voor het selecteren van prachtige beelden. Zijn visie op de toekomst is zeer waardevol voor branches zoals mode, interieur, lifestyle, design, beauty, footwear, travel, food, retail, digital culture & marketing. Jan verbindt trends van de zes grote drivers in onze wereld: technologie, kunst & cultuur, demografie, economie, politiek en ecologie - en creëert hiermee stof tot nadenken.
FUTURELAND is een initiatief van buro jantrendman. Het is een platform van offline & online trend events op het gebied van lifestyle, interior, design & fashion. Twee keer per jaar ontwikkelen we een visueel trendverhaal voor merken, marketeers, designers, stylisten en buyers. Hierin worden de laatste consumer trends helder in beeld gebracht en vertaald naar de markt en naar concrete product trends.
Sinds 1994 combineert buro jantrendman een heldere analyse van globale en lokale trends met een talent voor het selecteren van prachtige beelden. We filteren het wereldnieuws, kunst & design en het leven van alledag om een analyse te maken van de tijdsgeest. Hierin visualiseren we door welke waarden mensen gedreven worden en waar nieuwe behoeftes gaan ontstaan. Deze inzichten inspireren jou weer in je bij je eigen bedrijfsvoering.