Maison&Objet: Digital Fair
De septembereditie van Maison & Objet is - je verwachtte het al - volledig digitaal. Met een uitgebreid lezingenprogramma en een online showroom blijft september toch hét moment om nieuwe inspiratie op te doen.
De septembereditie van Maison & Objet is - je verwachtte het al - volledig digitaal. Met een uitgebreid lezingenprogramma en een online showroom blijft september toch hét moment om nieuwe inspiratie op te doen.
Ja, live is leuker. Maar met de Digital Fair blijft de Maison&Objet de actieve relatie tussen merken, designers, buyers en interieurontwerpers faciliteren. De Digital Fair bestaat uit twee onderdelen:
Het MOM-platform werd al in 2016 gelanceerd en blijkt nu een ware uitkomst te zijn. MOM verbindt M&O-exposanten en buyers buiten de fysieke beurzen om. Het is zowel showroom als virtuele ontmoetingsplaats: je vindt er de nieuwe collecties en vraagt in één klik een catalogus, verdere informatie of een afspraak aan. Maak een account aan (of gebruik je normale M&O-account) en je houdt eenvoudig overzicht van je favorieten, je afspraken etc.
De lockdown leert ons hoe belangrijk het is om te anticiperen op toekomstige trends en te werken met scenario's. Sociale veranderingen, nieuwe manieren van werken en recreëren: de talks tijdens de Digital Fair analyseren, laten je nieuwe stijlen, oplossingen en aanstormend talent te ontdekken. Het programma - met thema's als 'sustainability', 'design', 'merchandise' en 'trends' - loopt van 4 tot en met 18 september; je moet je vooraf aanmelden om deel te nemen.