Nieuw: Maison & Objet Academy
Maison & Objet zit niet stil: naast de beurzen, de Paris Design Week, en het digitale platform MOM start de organisatie nu ook een online academy.
Maison & Objet zit niet stil: naast de beurzen, de Paris Design Week, en het digitale platform MOM start de organisatie nu ook een online academy.
De werelden van design, decor en lifestyle zijn even fascinerend als veeleisend - het is niet eenvoudig om de bomen te onderscheiden in het bos. De Academy wil professionals in decoratie, design en lifestyle ondersteunen met educatieve video's waarin gevestigde namen én jonge honden aan het woord komen. Zo houd je je kennis, inzicht en vaardigheden up-to-date.
Gelukkig heeft de Academy geleerd van de lockdowns: de video's zijn niet te lang (zo tussen de 10 en 30 minuten) en beslist onderhoudend. Maandelijks wordt een nieuwe reeks video's aangeboden. Zo blijf je op de hoogte van marktontwikkelingen, stijl- en lifestyletrends, oplossingen en aanstormend talent. De meeste video's zijn Franstalig, met Engelse ondertiteling en exclusief toegankelijk voor abonnees.
De video's zijn ingedeeld in tien thema's of categorieën. Denk aan sourcing, business development, 'brands to catch', nieuwe materialen, retail en inspirerende projecten. Maandelijks wordt aan elk van die categorieën nieuwe content toegevoegd. Naast de thema's zijn er ook cursussen, zoals die over 'Selling with colour', een serie van 8 korte video's.
Met een gratis proefabonnement kun je zonder risico kennismaken met de M&O Academy. Daarna betaal je € 17,99 per maand of € 156 per jaar (prijzen exclusief btw). Dat lijkt ons een prima deal.