Winkelwagen

Close
Je winkelwagen is leeg.
Trends

Christine Boland: Tijdgeest & Trends 2024-2025

Hoe ontwikkel je een strategie voor de toekomst als die toekomst steeds onduidelijker wordt? De analyse Regenerating Human Kind van Christine Boland biedt een stevig fundament in onbestendige tijden. 

Consumenten, economieën, markten, bedrijven, leiders… alles is onvoorspelbaar geworden. We hebben een recessie zonder werkloosheid. De gasprijzen gaan als een jojo op en neer. De tijd waarin we nu leven wordt dan ook wel omschreven als BANI: Brittle, Anxious, Non-Linear en Incomprehensible. Hoe ontwikkel je een strategie voor de toekomst in deze tijd?

Analyse van de tijdgeest

Elk jaar presenteert Christine Boland een diepgaande analyse van de tijdgeest, met signalen, bewegingen en trends die een cruciale invloed hebben op ons gedrag en de keuzes die we maken. Waardevolle informatie voor de komende jaren voor iedereen die zich bezighoudt met strategie, inkoop, marketing, consumentengedrag, design en trends.

Regenerating Human-Kind

De online première van Regenerating Human-Kind vindt plaats op woensdag 11 oktober 2023 10:00 - 12:00. Daar wil je bij zijn!
(Kun je niet live meekijken? Geen probleem: na het webinar ontvang je een link waarmee je de première nog twee weken lang terug kunt kijken.)

Maandenlang onderzoek

Christine Boland: "Ik doe maandenlang onderzoek. En ik sluit me zeven weken lang op om de grote lijnen te zien. In deze periode van stilte ga ik off grid. Ik combineer natuur met een grote hoeveelheid boeken, podcasts, video’s, films, nieuwsbrieven, nieuws en documentaires over AI, filosofie, kunst, cultuur, wetenschap en technologie. Hoe mistig de toekomst ook lijkt, na die zeven weken kan ik altijd weer mijn licht laten schijnen op nieuwe kansen. Dat scheelt jou enorm veel werk. En dat geeft jou een enorme voorsprong op je concurrenten."

Waarom je deze analyse niet wilt missen

  • Door de tijdgeest te begrijpen, kun je verder vooruitkijken en de toekomstige trends ‘voorspellen’. Blijf je concurrenten een stap voor op en anticipeer op wat er komen gaat.
  • De analyse biedt een diepgaand begrip van de onderliggende drijfveren en motivaties van consumenten. Ontdek waarom mensen bepaalde keuzes maken en hoe je hierop kunt inspelen.
  • Met de informatie uit de analyse kun je strategieën verder optimaliseren. Pas je marketingcampagnes, inkoopbeslissingen en productontwikkeling aan op basis van de nieuwste inzichten!
  • Blijf op de hoogte van verschuivingen in consumentengedrag en technologie, zodat je beter kunt inspelen op de behoeften van je doelgroep.

Praktisch

  • Online trenddlezing Regenerating Human-Kind
  • Voor iedereen die werkt in strategie, inkoop, marketing, consumentengedrag, design en trends
  • Datum en tijd: woensdag 11 oktober, 10 - 12 uur
  • Prijs: € 95 (ex btw) voor live toegang plus 2 weken toegang tot de replay.
  • Bestel je ticket!
Beeld via Instagram Christine Boland