De wereld is niet meer zoals-ie was, en dat geldt zeker voor de wereld van luxe, mode & lifestyle. The End of Aspiration neemt je mee in de toekomst van stijl en identiteit en duikt daarvoor óók de geschiedenis in. Want wat kunnen we leren van Marie-Antoinette?
Je ontdekt het in de presentatie The End of Aspiration. Je ontdekt óók waar de kansen liggen voor merken, makers en marketeers in interieur, fashion & lifestyle.
Fakes, dupes, en logo's voor losers
Terwijl fakes & dupes steeds populairder worden verschuilen de écht rijken zich in loeidure niks-aan-de-hand kleding. Zonder logo natuurlijk, want alleen losers dragen nog logo's. En wat te doen met je Van Moof? Daar wil je nu echt niet meer mee gezien worden.
Hoe werkt dat - en wat betekent dat? En stel dat we echt geen aspiraties meer hebben, hoe uit zich dat dan? Wat trekken we aan, wat willen we kopen (en voor welke prijs), wie willen we zijn? Waar hechten we waarde aan - en hoe definiëren we waarde?
Luxe en succes redefined
De insteek van de lezing is breed, de voorbeelden praktisch en bruikbaar voor merken, makers en marketeers in mode, interieur en lifestyle. We gaan in op het verband tussen stealth wealth en de liefde voor 'dupes', en onderzoeken wat we kunnen leren van het lot van Marie-Antoinette. We kijken ook naar voorbeelden van opkomende merken die dingen als luxe, succes en identiteit op een heel andere manier benaderen. Dat wil je niet missen!
Online video
The End of Aspiration is een online video van 20 minuten. Daarbij krijg je toegang tot een samenvattende tekst en een lijst met links. Na betaling ontvang je binnen 1 werkdag een link naar de video en de extra informatie.
Online video, 20 minuten
Een nieuwe kijk op luxe en identiteit
Voor merken, makers en marketeers in mode, interieur en lifestyle