Lunch & learn: mini-trendlezingen voor bij de boterham
Elke maand een lunchmeeting op het snijvlak van stijl & trend, merk & marketing. In oktober kijken we naar terug naar de Paris Design Week en Maison&Objet.
Elke maand een lunchmeeting op het snijvlak van stijl & trend, merk & marketing. In oktober kijken we naar terug naar de Paris Design Week en Maison&Objet.
Joehoe! NIA ACADEMIE zoekt een marketeer voor 24-32 uur per week. Iets voor jou? Klik!
Van influencer tot merkstrateeg: The Sustainable Fashion Communication Playbook is een must voor iedereen die in fashion werkt.
Fiat stopt met de productie van grijze auto's. Het Italiaanse automerk gaat vanaf nu door het leven als 'The Brand of Colors'. Best een gewaagde stap, als je weet dat grijs de meest populaire kleur voor auto's is.
De wereld is niet meer zoals-ie was, en dat geldt zeker voor de wereld van luxe, mode & lifestyle. The End of Aspiration neemt je mee in de toekomst van stijl en identiteit en duikt daarvoor óók de geschiedenis in. Want wat kunnen we leren van Marie-Antoinette?
Het zijn kliks, views, likes, shares en sales die tegenwoordig bepalen wat trends zijn. Dat is niet houdbaar, niet wenselijk - en zegt bovendien niets over onze behoeften en verlangens. Trends zijn toxic.
Signifier werkt met gedreven merken en makers in interieur, design en mode. We laten je zien waar kansen liggen. Verhelderen ideeën en concepten. Helpen je onderbouwde keuzes maken. Vanuit
Onze drijfveer? Liefde voor schoonheid, vernuft en verbeeldingskracht.
We breien er een eind aan! Vanaf 1 mei gaan we verder onder een andere naam, met een andere focus en een andere koers. Mét behoud van liefde voor vernuft en verbeeldingskracht, voor style & stuff. Filmpje!
Naam maken met je werk of merk - dat wil jij toch ook? Doe mee met Naam Maken: een online cursus waarin je leert zelf de juiste naam voor jouw bedrijf of merk te ontwikkelen.
Cursus copywriting voor lifestylebrands - doe je mee?